جمعه 15 تیر 1403

اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال

به وب سـایت شـخصی و پـایگاه اطلاع رسانی فـرخ عـبدالـه زاده خــوش آمدید.


سامانه پیامکی :

10006762485846

موضوعات
■ اخبار :
□ مقام معظم رهبری
□ ریاست جمهوری
□ قوه قضاییه
□ مجلس شورای اسلامی
□ وزارت کشــــور
□ اســتانداری
□ فـرمانداری
□ بخشداری
□ شـهرداری
□ شورای شهر
□ میراث فرهنگی
□ آموزش و پرورش
□ تبریز
□ ورزقان
□ خاروانـــا
□ سـیه کلان
□ ورزقــان نــیـوز
□ سایر شهرستانها
□ مهمترین خـبرهای روز
□ اخبار امام جمعه محترم
□ جدیدترین خبرهای دولت
□ جدیدترین خبرهای استان
□ جدیدترین خبرهای ورزقان
□ جدیدترین خبرهای کلیبر
□ جدیدترین خبرهای اهر
□ اخبار مس سونگون
□ اخبار روستاها
□ بـسیج
■ اخبار اختصاصی انتخابات :
□ مجلس شورای اسلامی تبریز
□ شورای اسلامی شهر تبریز
□ مجلس شورای اسلامی ورزقان
■ معرفی شخصیت ها :
□ مقام ریاست جمهوری
□ مجلس شواری اسلامی
□ شورای اسلامی شهر و روستا
□ چهره های شناخته شده
■ معرفی مناطق جغرافیایی :
□ کشور عزیزمان ایران
□ استان آذربایجان شرقی
□ شهرستان های آذربایجان شرقی
□ روستاهای شهرستان ورزقان
■ گالری عکس :
□ طبیعت آذربایجان
□ روستای سيه کلان
■ یادداشت ها
□ عبداله زاده
■ مناسبت ها :
□ تبریـــک
□ تسلیت
مطالب اختصاصی


مهندس محمد اسماعیل سعیدی

به نام او
که پشت و مشت ماست

 

با او که همنشین شوی خیلی زود می شود فهمید او یک صدا دارد و درونش با بیرونش یکی است. ساده، صادق و صمیمی !

هرچند آدم ها را با سن شناسنامه ایش می شناسند اما ذکاوت و تجربه های اندوخته است که سن عقلی آدم ها را رقم می زند و شخص را از دیگر هم سن و سالانش متمایز می­کند؛ متمایز از نظر معلومات، اخلاق و هنرو هر چیز دیگری که معرف مسیر تکاپوی فرد و درونش است که بیرونش را با خود هماهنگ می­کند.

طبیعتاً سعیدی هم مستثنی از این قاعده نیست. 50 بهار و زمستان را تجربه کرده است. به ظاهرش که نگاه می­کنی، نه پیر فرتوت است و نه جوان ناپخته ! میانه­ای است از خِردِ پیران و توانایی جوانان ! این را نه در ظاهر او که در رفتارش هم می­شود دید.

محمداسماعیل سعیدی 50 سال دارد. سی­سال تلاش و تکاپو در عرصه­ های مختلف فرهنگی، سیاسی، نظامی و اعتقادی قهراً بود و نبودش را عیان می­سازد و این مقدار برای معرفی و شناخت هرکسی می­تواند کافی باشد.

بقیه متن بیوگرافی را در ادامه مطلب مطالعه نمایید ...

 

به اعتدال و میانه ­روی اعتقاد دارد و به همین منظر هم شناخته شده است. او کلام زیبای امیرمؤمنان علی علیه السلام را خوب آویزه گوشش کرده است : خیر الامور اوسطها .

چون چنین بوده، برای رئیس و مرئوسش جذابیت داشته است. و اکنون پس از سه دهه فراز و فرود در تجربه ؛ و اشتیاق به خدمت در عرصه کلان دیگر، تصمیم دارد جامه وکالت مردمش را برتن کند. او یگانه دوران نیست، برای یگانه شدن هم پاپیش نگذاشته است بلکه شیفته خدمت به خلق خالق یگانه است.

کوران انقلاب و تقارن مسئولیت­ پذیراش، او را پخته تر کرد و البته آزمونی برای سنجش­ اش بود که در سلسله مراتب عمودی از پایین به بالا حرکت کرده است. مدیریت در استانی چون آذربایجان­شرقی و شهری چون تبریز که در میان عام و خاص به پایتخت دوم سیاسی مشهور است، کار چندان ساده­ای نیست.

از معدود نفراتی است که از عنفوان جوانی در پست­های مدیریتی، نقش ایفا کرده است. این ردا را کسی بر تن­ اش ندوخته است. اگر چنین می­بود، بایستی عمر نقشش کوتاه بود.

 21سال داشت که به فرماندهی سپاه آذرشهر منصوب می­شود و آهسته و پیوسته و همگام با نهال نوپای انقلاب با توکل به خدا و همت مثال­زدنی رشد می­یابد.

هرکس بر او گذری کند، می­تواند منظورش را بفهمد، چون صداقت و صلابتش هویداست، نیازی به توصیف مضاعف نیست که بر وزانت رأی و ثقالت تدبیرش بیگانه و آشنا اذعان دارند.


کلید واژه ها :
مهندس محمد اسماعیل سعیدی , محمد اسماعیل سعیدی , اسماعیل سعیدی , سعیدی نماینده تبریز , معرفی محمد اسماعیل سعیدی , بیوگرافی محمد اسماعیل سعیدی , زندگی نامه محمد اسماعیل سعیدی , رزومه محمد اسماعیل سعیدی , سایت محمد اسماعیل سعیدی , عکس محمد اسماعیل سعیدی , سوابق اجرایی محمد اسماعیل سعیدی , سوابق کاری محمد اسماعیل سعیدی , محمد اسماعيل سعيدی , محمد اسماعیل سعیدی نماینده تبریز , تحصیلات محمد اسماعیل سعیدی , محل تولد محمد اسماعیل سعیدی , محمداسماعیل سعیدی ,
ارسال نظر برای این مطلب
توجه :
* خواهشمند است در به کار بردن نام اشخاص اصل ادب و احترام را رعایت فرمایید.
* لطفا دیدگاه های خود را مرتبط با موضوع مطالب درج نمایید.
* نمایش نظرات به معنی تایید یا رد آنها نمیباشد.
* مسئولیت نظرات ارسالی بر عهده کاربران عزیز میباشد.
نويسنده ديدگاه :

حسین معصومی قراملکی

1394/04/07 ، 16:03
جناب آقای مهندس محمد اسماعیل سعیدی
نماینده محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام
احتراما به استحضار جنابعالی می رساند نظر به اینکه این شرکت در راستای اهداف توسعه ای استان و کشور عزیزمان قصد دارد تا در راستای توسعه صنعت نوین توریسم سلامت نسبت به احداث شهرک فوق پیشرفته ای مطابق با سطح استانداردهای جهانی به عنوان قطب خدمات پزشکی و توریسم سلامت کشور و خاورمیانه بنام شهرک توریستی ، تفریحی و گردشگری سلامت اقدام نماید و نظر به اهمیت موضوع گردشگري سلامت که شامل زمینه های "گردشگري پزشکي"، "گردشگري صحت" و"گردشگري پيشگيرانه" بوده و توسعه این صنعت را مي تواند به عنوان يک استراتژي ملي قلمداد نمود که علاوه بر استفاده بهينه از سرمايه هاي داخلي می تواند موجبات افزايش درآمد های ارزی کشور را فراهم نموده و به عنوان يک بازوي امنيت ملي عمل نماید از طرفی نظر به اینکه در حال حاضر بازار گردشگري سلامت به عنوان يکي از صنايع درآمدزا و رقابتي در دنيا مطرح می باشد و از حوزه هاي نوين گردشگري پيشرفته محسوب می گردد ما شاهد وجود رقابت های منطقه ای و جهانی کشورها برای بدست آوردن سهم بزرگتری از این صنعت در سطح جهانی و منطقه هستیم هستیم نکته حائز اهمیت در این خصوص توجه به وجود بسترهای مناسب خدمات پزشکی بخصوص وجود موج وسیعی از نیروهای متخصص و برجسته داخلی و گرایشات و پتانسیل های بالای منطقه ای جهت استفاده از امکان های بالفعل استان عزیزمان می باشد لذا از آن مقام عالی محترم استدعا دارد در راستای تسریع در روند های قانونی استصوابی و کلیه ارگان ها و سازمان ها ذیربط در تحقق این هدف استانی و ملی امر به مساعدت فرمایید ضمنا جهت استحضار جنابعالی به پیوست یک نسخه از طرح توجیهی و الگوی اولیه شهرک ارسال میگردد.

پاسخ : با سلام لطفا مطلب را در آدرس زیر در میان بگذارید متشکر :
http://m-saeedi.ir/?PageID=7

کد امنیتی رفرش

- پیوست فایل (عکس ،صدا ،فیلم ،اسناد ، مدارک و ... )

* ابتدا فایل های مورد نظر را آپلود ،سپس لينک مستقيم آنها را کپی نموده و در نظر ارسالی درج نمایید .

احادیث و کلام نورانی اهل بیت علیهم السلام
آرشيو
اشتغالزایی

ارس فورج - گروه صنعتی ارس فرمان تبریز

QR Contact

QR Code -Abdolahzadeh.ir



افراد آنلاین : 36
تعداد نظـرات :
بازدید کـل : 5,427,943

تمامی حقوق این سایت مرتبط به فرخ عبداله زاده بوده و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع بلامانع می باشد.
توجه : کاربر گرامی فعالیت شما در این سایت ثبت شده و قابل پیگیری می باشد.
Copyright © 2019

18.219.46.69 : آي پي شما
Safari 5.1 : مرورگر
: سيستم عامل